اگر مانند اکثر مردم هستید، احتمالاً اولین جفت جورابی را که می توانید در کشو پیدا کنید، هنگام پوشیدن لباس برمی دارید. اما تطبیق جوراب با شلوار یا کفش واقعاً می تواند ظاهر شما را به سطح بالاتری برساند.

بنابراین، چگونه جوراب خود را با لباس خود هماهنگ کنید؟ بیایید به برخی از قوانین مهم جوراب که باید رعایت کنید نگاه کنیم.

چند جفت جوراب نیاز دارید؟

قبل از اینکه در مورد اینکه چگونه جوراب خود را با ظاهر خود هماهنگ کنید صحبت کنیم، اجازه دهید به یک سوال مهم پاسخ دهیم: چند جوراب باید داشته باشم؟

البته، پاسخ واقعاً به ترجیحات شخصی شما و تعداد دفعات شستشوی لباس بستگی دارد، اما در اینجا چند قانون کلی وجود دارد:

·        7 جفت جوراب معمولی، 4 جفت جوراب ورزشی، 4 جفت جوراب گرم 7 جفت جوراب عجیب و غریب و سرگرم کننده

·        6-12 جفت اگر هر روزهفته لباس عوض می کنید

در حالی که تئوری های مختلفی در مورد اینکه چند جفت باید داشته باشید وجود دارد، اما اکثر مردم با یک چیز موافق هستند: شما نباید کمتر از ۵ تا ۶ جفت جوراب داشته باشید.

ما فکر می‌کنیم که هفت جفت تعداد خوبی برای شروع است، اما احتمالاً متوجه خواهید شد که برای موقعیت‌ها و فعالیت‌های مختلف به انواع مختلفی از جوراب‌ها نیاز دارید.

با در نظر گرفتن این موضوع، اجازه دهید قوانینی را که باید هنگام هماهنگ کردن جوراب با لباس خود رعایت کنید، بررسی کنیم.

چگونه جوراب ها را هماهنگ کنیم؟

مهم است که جوراب های خود را با لباس خود هماهنگ کنید و نه برعکس. رنگ لباس شما تعیین می کند که چه رنگی جوراب بپوشید و مناسبت تعیین می کند که چه نوع جورابی را انتخاب کنید.

به عنوان مثال، جوراب‌هایی که برای کار می‌پوشید، احتمالاً با جوراب‌هایی که هنگام رفتن به شهر برای انجام امور یا ملاقات با دوستان می‌پوشید، بسیار متفاوت خواهد بود.

در اینجا چند نکته وجود دارد که هنگام هماهنگی جوراب با ظاهرتان باید به خاطر داشته باشید.

آیا جوراب شما باید با شلوار، کفش و پیراهن شما همخوانی داشته باشد؟

آیا باید جوراب متناسب با شلوار، کفش و پیراهن خود بپوشید؟ بله و خیر. شما نمی خواهید خیلی همسان باشید. بهتر است جوراب هایی بپوشید که با کفش یا شلوار همخوانی داشته باشد در اینجا چند قانون برای هماهنگی جوراب با ظاهر شما وجود دارد:

·        تطبیق جوراب با پیراهن: رنگ مکمل یا سایه مشابه را انتخاب کنید. از انتخاب یک رنگ دقیق برای جوراب و پیراهن خود اجتناب کنید.

·        هماهنگ کردن جوراب با شلوار: اشکالی ندارد که جوراب خود را با شلوار هماهنگ کنید. انتخاب یک رنگ برای هر دو، ظاهری باکلاس و خوش‌رنگ ایجاد می‌کند.

نمی دانید چگونه جوراب و کفش را ست کنید؟ اشکالی ندارد. به طور کلی، شما می خواهید از پوشیدن کفش و جوراب همسان خودداری کنید. بهتر است رنگ جوراب متضاد یا مکمل داشته باشید مگر اینکه کفش مجلسی بپوشید.

هماهنگ کردن جوراب برای خوش تیپ شدن

برای هماهنگ کردن جوراب با کت و شلوار به کمک نیاز دارید؟ یکی از راه های عالی برای جمع کردن ظاهرتان این است که جوراب هایتان را با کراواتتان هماهنگ کنید.

·        هماهنگ کردن جوراب و کراوات شما ظاهری کلاسیک و در کنار هم ایجاد می کند.

·        اگر می خواهید بیشتر شاد و شنگول باشید، می توانید جوراب ها و کراوات های بی بدیل را انتخاب کنید، اما مطمئن شوید که طرح جوراب شما چشم نواز باشد.

یادگیری اینکه چگونه جوراب های خود را با لباس خود هماهنگ کنید یک هنر است و مهارت در آن کمی زمان می برد. از این نکات برای شروع کار با پای راست و بالا بردن ظاهر خود استفاده کنید.

از کجا جوراب شیک و قیمت مناسب بخریم؟

اگر به دنبال خرید جوراب های با کیفیت و شیک هستید پیشنهاد ما خرید از فروشگاه اینترنتی همه جین است اگر عمده بخرید هم 12جفت جوراب رنگی دارید و هم به قیمت بسیار ارزان تر از فروشگاه ها می خرید.

  • admin
  • مرداد 21, 1402
  • 154 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه