جوراب های بستنی یک فعالیت سرگرم کننده برای افراد در هر سنی است. این یک فرآیند ساده است و برای خلق چیزی عالی نیازی به هنرمند بودن ندارید. تنها چیزی که نیاز دارید یک جفت جوراب با کیفیت، مقداری رنگ و نوار لاستیکی است.

در این راهنما، شما یاد خواهید گرفت که چگونه جوراب های رنگی خود را درست در خانه خود بسازید

.

چرا به جوراب های رنگی نیاز دارید؟

چرا باید جوراب را برای رنگ کردن بخریم؟ 

 خوش می گذردبستن جوراب های خود و رنگ کردن آن ها  می تواند یک فعالیت سرگرم کننده باشد، چه به تنهایی، چه با دوستان و چه به عنوان خانواده.

  • آنها مد روز هستند
  • شما می توانید هر چقدر که می خواهید خلاق باشید. به عنوان مثال، هنگامی که جوراب های خود را رنگ می کنید، می توانید رنگ های خود را انتخاب کنید و حتی روی الگوی آن تأثیر بگذارید. این یک راه سرگرم کننده برای ابراز خلاقیت است.

دلایل زیادی وجود دارد که چرا باید جوراب های خود را رنگ آمیزی کنید، اما در نهایت به این می رسد که بسیار سرگرم کننده است.

و دلیل مهم دیگر کسب درآمد از این راه است شما میتوانید جوراب مورد نطر خود را به صورت عمده سفارش دهید و پس از رنگ کردن با قیمت های بالاتر بفروشید.

آنچه برای ساخت جوراب های رنگی نیاز دارید

برای شروع ساختن جوراب های رنگی خود، به چند چیز ساده نیاز دارید:

  • کیت رنگ. این کیت ها شامل بطری های آبپاش و رنگ هایی است که برای رنگ کردن جوراب هایتان نیاز دارید.
  • جوراب ساقدار با کیفیت خوب
  • دستکش
  • نوارهای لاستیکی
  • اب.
  • یک وان پلاستیکی
  • تهیه جوراب ساق بلند با کیفیت که حداقل 75 درصد پنبه باشد بسیار مهم است. اگر جوراب هایی را انتخاب کنید که عمدتاً پلی استر هستند یا از مواد بی کیفیت ساخته شده اند، رنگ به درستی کار نمی کند.

از آنجایی که رنگ می‌تواند کثیف باشد، بهتر است از دو پارچه یا وان پلاستیکی استفاده کنید. یک وان را می توان برای محتوی آب و رنگ استفاده کرد، و جوراب دیگر را می توان برای خشک کردن جوراب ها پس از اتمام کار استفاده کرد

.

جوراب های رنگارنگ : راهنمای گام به گام

چند راه برای بستن جوراب های رنگی وجود دارد، اما این ساده ترین روش است:

1. رنگ ها را آماده کنید

ابتدا رنگ های خود را آماده کنید. دستکش بپوشید. بسته به کیتی که انتخاب کرده اید، بطری ها ممکن است پودرهای رنگی داشته باشند. دستورالعمل های مربوط به نحوه مخلوط کردن رنگ ها را در بطری دنبال کنید. قبل از تکان دادن هر بطری، مطمئن شوید که درب و درب آن محکم بسته شده باشد.از رنگ های پارچه ی موجود در بازار می توانید استفاده کنید

2. جوراب خود را خیس کنید

بعد، شما می خواهید جوراب خود را خیس کنید. ساده ترین راه برای انجام این کار این است که جوراب خود را در یک سطل آب یا سینک قرار دهید. آنها را فشار دهید تا آب اضافی خارج شود و در سطل رنگ خود قرار دهید.

3. جوراب های خود را با کش ببندید

راه های مختلفی برای بستن جوراب وجود دارد.

  • جوراب را به شکل توپ درآورید و نوارهای لاستیکی را دور هر طرف توپ بپیچید. نوارهای لاستیکی باید برش های کوچکی شبیه پای ایجاد کنند. هر یک از این “برش ها” می توانند رنگ جداگانه ای را در خود جای دهند.
  • نوارهای لاستیکی را در امتداد مناطق تصادفی جوراب قرار دهید.
  • جوراب ها را مچاله کنید و از نوارهای لاستیکی برای نگه داشتن آنها در کنار هم استفاده کنید.

بسیاری از تکنیک‌های تا کردن و گره زدن وجود دارد که می‌توانید آنها را امتحان کنید، اما اینها ساده‌ترین روش‌ها هستند.

4. رنگ را اعمال کنید

استفاده از هر رنگ را با هر الگو و ترتیبی که می خواهید شروع کنید. اطمینان حاصل کنید که نوک بطری را در قسمت های تا شده جوراب فرو کرده اید. زیاده روی نکنید، در غیر این صورت با رنگ های گل آلودی مواجه خواهید شد. اما مطمئن شوید که مقدار خوبی پوشش می دهید. در غیر این صورت، مناطق سفید زیادی خواهید داشت.

5. اجازه دهید رنگ تنظیم شود

اجازه دهید تا زمانی که ممکن است رنگ روی جوراب بماند. در حالت ایده آل، آنها باید حداقل 24 ساعت بنشینند.

6. جوراب ها را بشویید

پس از اینکه رنگ سفت شد، نوبت به شستن آنها می رسد. نوارهای لاستیکی را بردارید و جوراب های خود را داخل ماشین لباسشویی بیندازید. چرخه آبکشی سرد را اجرا کنید تا رنگ باقیمانده روی جوراب ها پاک شود.

هنگامی که چرخه آبکشی کامل شد، مقداری مواد شوینده بریزید و یک چرخه کامل شستشو را اجرا کنید.

7. جوراب خود را خشک کنید

در نهایت، با خشک کردن جوراب های خود در داغ ترین چرخه ممکن، تمام قوانین را زیر پا می گذارید. جوراب های خود را از خشک کن خارج کنید و از جوراب های سرگرم کننده جدید خود لذت ببرید.

نتیجه

جوراب های بستنی یک فعالیت سرگرم کننده است که همه آن را دوست خواهند داشت. اما، برای بهترین نتیجه، مطمئن شوید که از بهترین جوراب ها برای بستن رنگ استفاده می کنید. در  hamejin.comمی‌توانید جوراب‌های باکیفیت ساخته شده از ۸۰ درصد پنبه شانه‌شده را سفارش دهید که نرم، راحت و بادوام هستند. آن‌ها جوراب‌های مناسبی برای فعالیت‌های شما هستند

  • admin
  • مرداد 21, 1402
  • 257 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه